2008-02-27

Assemblea d'Intermón

La setmana passada vaig anar a l'assemblea anual de col·laboradors d'Intermón-Oxfam, en part perquè es feia al meu antic col·legi, els Salesians de Rocafort. Va ser una tarda plena de sorpreses.

1. L'acte començava mitja hora més tard del que em pensava.
2. Es feia a la Sala Don Bosco, que quan jo era al col·le era el cine, a la part de dalt del gimnàs. Hi feia la mateixa pudor de fa 25 anys, però encara no sé de què és.
3. Els d'Intermón hi havien posat to de cartells, quedaven força bé.
4. La presentació estava feta amb programari privatiu. Com que no és èticament acceptable, encara menys per a una organització que treballa per la igualtat i la justícia socials, els vaig escriure una queixa.
5. Van ensenyar un vídeo cassolà dels voluntaris catalans i andorrans amenitzat amb diverses cançons en tots els idiomes oficials a Catalunya: el castellà i l'anglès. D'unes 10 cançons, cap en català perquè no fa enrotllat.
6. La mitjana d'edat dels assistents era d'uns 60 anys.

Tafaneja