2005-10-14

Bloc legal

Llegeixo al web de SC que ara el Termcat ha canviat d'idea i als "weblogs" se'ls ha de dir "blocs", de la contracció en anglès "blogs" i que en català queda la mar de bé així. No s'entén, doncs, que al principi aconsellessin la forma "diari interactiu personal", una vegada més la definició de la cosa com a nom, tot i que a sobre, aquest cop, la definició és del tot incorrecta. Bé, però han rectificat aviat i no ens podem queixar, oi?
Ara ja tinc el títol del bloc escrit correctament. :-)
I a més m'he assabentant que ara sóc un blocaire.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Un bloc? Pero un bloc no es allo per escriure? No es presta a confusió:
- Saps que tinc un bloc?
- doncs jo tinc un llapis, saps tio?

Rafael Carreras ha dit...

Això si ets una persona normal, però jo no només em relaciono amb frikis.