2005-04-16

Festa d'instal·lació


Acabo de tornar de la festa d'instal·lació que es fa en el marc de les jornades del català a les noves tecnologies a la Universitat Pompeu Fabra. En tot el matí només hem instal·lat dues Mandrakes, tot i que ens han dit que vindrien unes trenta-cinc (35) persones amb els seus ordinadors. Això sí, les dues persones que han vingut amb les seves torres han rebut un bon servei i han marxat contentes. En vista de l'èxit de convocatòria i que el Leo havia de venir a la tarda, m'he acomiadat perquè estava una mica fart i fastiguejat. En Francesc s'hi queda tota la tarda. Ja m'explicarà si ha parlat amb algú de l'assumpte de la presència de Caliu a la cartelleria de l'event, com a col·laboradors, tal i com vam quedar, o a la pàgina web, o a algun lloc, perquè pel que sembla, Caliu no hi anava i Softcatalà s'encarregava de la instal·lació de tot el que s'hi instal·la allà.
D'altra banda, la festa ha servit per a conéixer en Paco Rivière i muller, de PalmCat.org. En Paco ha fet una petició formal de rectificació a Softcatalà per la redacció de la nota de premsa de la festa d'istal·lació on s'oblida de dir que hi ha altres grups i associacions que també instal·laran coses. M'ha semblat un tipus interessant i amb qui haurem de comptar en altres ocasions. De moment ja hem quedat que per altres vegades ens organitzem per a no deixar que ens facin la mateixa jugada de nou.

1 comentari:

Paco Rivière ha dit...

Gràcies per l ode tipus interessant, m'agrada. Aquí queda el meu blog.