2005-04-27

Com pot ser que encara tingui problemes amb el Kmail? Doncs sí, encara no me'n surto. He hagut de mirar el correu (que no llegir-lo) amb el webmail de Gmail, que va prou bé. Però vaja, deuen ser els petits problemes del canvi de distro cada dos per tres tot conservant-hi la partició /home per no haver d'anar copiant fitxers amunt i avall. Una altra cosa és que això ho faig per la mandra que em suposa haver de fer còpies de seguretat de tot en CD, perquè encara no tinc gravadora de DVD, que em solucionaria tot aquest problema. Aviam si ho soluciono, això.
Al Bassas ta`poc no li funciona el correu! :-) El sento ara que diu que no poden llegir els correus dels oients, així que ja no sóc l'únic.
Ahir em vaig enterar que hi havia un xat especial per als membres del Mandriva Club on es parlaria amb un dels responsables de desenvolupament de Mandriva. No vaig acabar de llegir la notícia i vaig seguir els enllaços, on em deien que m'havia d'instal·lar Java (és a dir, una guarrada al disc dur) per a poder veure el xat. Ho vaig fer i quan hi vaig accedir vaig veure que enviaven un missatge: "Well, seems that the chat is over".:-) I sí, vaig tornar a mirar la notícia a BlogDrake i el xat s'acabava mitja hora abans. No vaig tenir una tarda gaire productiva.
Ara els de Caliu ens embolicarem en una altra cosa. Han ofert a en Xavi Drudis de fer un article (pagant) per a la revista del DURSI (Departament d'Universitats, Recerca i Societat de la Informació) de la Generalitat de Catalunya sobre les patents de programari i els demés ens hem afanyat a dir-li que l'ajudarem en el que podem. De manera que ja tenim un altre projecte, molt de l'estil de l'article que vam fer sobre el Programari Lliure a les Administracions, publicat a la mateixa revista. En aquell cas, el coordinador de l'article va ser l'Orestes i ara ho serà el Xavi.