2007-04-21

Marató de Taiji

Demà hi ha una altra marató de Taiji que organitza el meu grup. Cada any n'organitza dos, a l'abril la marató de Catalunya i a l'octubre la marató d'Espanya. Aquest any, però, sembla que ha caigut la marató de Catalunya i ara es diu la maratón de taichi de Barcelona, España.

Jo no em puc queixar gaire perquè últimanent no hi vaig molt, però ja els diré alguna cosa. Evidentment, se'm tractarà de radical, però és una cosa a la que m'hi haig d'acostumar veient els temps que corren. Encara més, és possible que algú m'escrigui algun comentari racista, amb els poquets comentaris que tinc, atret per les paraules que sortiran indexades als cercadors.

No em feu cas, que ara estic emprenyat.

1 comentari:

Anònim ha dit...

hola!
si almenys fos marató de Barcelona (sense l'Espanya...)
Abans de canviar d'escola de taitxi, formava part de l'associació internacional de tai txi taoista http://www.taoista.org.es/
doncs primer érem l'associació de Catalunya, la de Málaga, la de Mallorca, etc. però van decidir (des de Canadà, pq encara hi ha jerarquies) que es centralitzava tot plegat i vam passar a ser ass. tai chi taoista de España i tots ens vam cobrir de glòria.
espero que el teu mal humor s'hagi dissipat...
salutacions