2007-04-21

La Festa Feisty


Ahir vam celebrar la festa per la nova versió d'Ubuntu, la Feisty Fawn. Prou bé que va sortir. Hi va haver una conxorxa per a fer-me parlar a l'audiència però potser no sabien de la meva habilitat per a escaquejar-me. :-)
Potser hi érem unes 50 persones, no em vaig entretenir a comptar, i almenys jo, vaig estar ben distret amb tot de converses. Vam fer una mini reunió de signatures digitals i una altra del grup de difusió.

Vam fer la festa molt d'hora, suposo que per això va poder venir molta jovenalla. És ben curiós que, quan van veure el moment, van començar a treure els portàtils i a ensenyar-se i preguntar-se coses, mentre els grans ens dedicàvem a divagar amb les coses que havíem de fer: una install party, més trobades, ...

Moltes gràcies al Quim i l’Oriol per l'organització de l’acte i a tothom del Catalan LoCo Team per la seva implicació.

Aquí hi ha les fotos que va fer en Josep, aquí les de l'Àlex i aquí, els videos del Carles i el Nil. Aviat n'hi haurà més.