2007-04-29

He fet els deures

Ara em toca estar al tanto del que passa a la comunitat d'Ubuntu. Aquesta setmana m'he llegit els logs de les passades reunions del Community Council on s'aproven els LoCo Teams per a veure com funcionen, perquè ens estem pensant sol·licitar l'aprovació del Catalan LoCo Team. El que demanen ja ho complim sobradament, penso, però ens cal fer feina de documentació d'esdeveniments i de traducció d'alguna pàgina per tal que el Council s'ho pugui mirar.

També he estat a diverses conferències de la Ubuntu Open Week, prou interessant per a fer-se una idea de la magnitud d'alguns projectes.

I ara ha acabat la reunió dels LoCo Teams, on m'ha donat la impressió que segueixen sense saber què volen fer amb els equips, si cal que siguin geogràfics, si poden ser lingüístics, o el que sigui. Faran una reunió presencial a la Ubucon de Sevilla, la setmana vinent, on sembla que es decidirà tot. Per cert, que la Ubucon comptarà amb la presència del Jordi Alins, de l'equip català, que parlarà sobre la difusió d'Ubuntu entre la població adulta.

El que em sembla que passarà, pel que he copsat aquests dies, és que els LoCos de debò seran els estatals i se'ns convidarà a ser un subloco del l'equip espanyol. Això sona estrany, però en altres àmbits del programari lliure ja ho he vist i no m'estranyaria gens que la cosa acabés així. Ja ho veurem i ja en parlarem.