2005-11-25

GNU/Linux a la biblioteca de la UAB

Escric això des de la biblioteca de la UAB, a la meva hora de descans per a dinar que em donen a la feina que tinc aquí a prop. Havia sentit fa temps que havien fet una migració fa cosa d'un parell d'anys, però fins ara no he entrat a mirar-ho. M'està agradant força, és com estar a un cibercafè però amb GNU/Linux funcionant (i gratis, i lliure), molt més còmode per a l'usuari, doncs. Els ordinadors són Pentium 4, la connexió és d'universitat, ben ràpida, i hi han posat una enganxina de numeració interna de la UAB a sobre de l'enganxina de la llicència de Windows que, pel que veig, no han pogut deixar de pagar. Diria que amb ordinadors antics ja farien, però suposo que mai no està de més que l'ordinador també sigui ràpid. I veig que disposa de connector USB a davant... el probaré. Mmm el detecta, però no veig com entrar-hi, perquè l'escriptopri és ben buit, no hi ha barra d'eines ni res, amb Alt+F2 no passa res,... És que el Linux és realment configurable i només deixen que funcioni el Firefox. Ja està, he posat //home/media i hi ha el meu dispositiu usb. Genial!