2008-09-02

Les meves vacances

Com si tornés a l'escola, faig la meva redacció, que la mestra m'ha dit que ja no escric res.

Hem anat a Còrdova com de costum i hi hem fet el que fem sempre, però a més hem passat uns dies a Toledo per veure-hi espases i pedres i uns altres dies a la Serra de Cazorla. Unes vacances completetes.
L'última setmana ha estat de bojos, perquè a la sogra se li ha acudit que, a més de canviar-li els mobles del saló com estava previst, també s'havien de canviar els de l'habitació i s'ha decidit per un armari enorme. Hem hagut d'anar a l'Ikea de Sevilla dos cops i passar-nos quatre dies treballant de sol a sol. Un fàstic.

A la tornada, m'he trobat que un company de feina s'ha posat una perruca. Jo em pensava que ja no existien aquestes coses! Amb la panxa, el corrector a les dents i la perruca està el tio "presioso". Jo, com que sóc molt discret, no li he comentat res, però quan m'explicava les seves vacances em picava tot el cap i no gosava rascar-me.