2007-10-21

Diumenge

Avui m'he aixecat tard. Malament. La dona és a Madrid i no torna fins la tarda. M'assebento del resultat de la final del campinat del món de Rugby quan encara no he vist el partit. Després de barallar-me una estona amb el nano que no es vol aixecar, he anat a fer un volt en moto. No arrenca. Penso en llençar-la. Potser la poso al mig de la Ronda de Dalt en hora punta i li calo foc, una cosa que sempre he volgut fer. Vaig a donar la classe de Taiji de l'esplai. Un ha anat a l'hospital perquè li han ingressat la mare, una altra és fora de cap de setmana, la Nuri a Madrid clar, una altra té migranya (o ressaca) i l'última s'ha trencat una cama. Em quedo solet. I encara no és ni la una.

Almenys, m'he tret de sobre la traducció del koffice.po que tenia pendent de feia setmanes.

1 comentari:

Anònim ha dit...

La Razon:

Radical catalan cabecilla de grupos con ideas comunistas en el ambito del software, en un ataque de locura, amenaza por la red internet, con bloquear las comunicaciones de la concurrida ciudad española de Barcelona.