2006-01-24

Fum, fum, fum

El bar de l'estació de FCG de la UAB va obrir el dia 9 de gener, després de vacances de Nadal, amb un cartell que prohibia fumar. Avui he vist que han llevat el cartell i n'han posat un altre que permet fumar. És un bar petit, amb el sostre baix, sense ventilació, on a l'hivern es fa difícil respirar pel fum. Han aguantat dues setmanes.
Aquest és ja el tercer apunt que faig sobre un tema que em pensava que no m'afectaria, però de la llei n'esperava alguna cosa més. Diumenge al matí vaig intentar prendre'm un cafè a Barcelona, a l'única cafeteria que conec on no és permés de fumar, i estava tan plena que no vaig poder agafar un lloc ni a taula ni a la barra. La resta de bars oberts estaven ben buits. A mi no em sembla que prohibir fumar al bar sigui dolent per al negoci.