2005-09-22

Albertito

Avui he anat a recollir més distribucions Càtix 1.1 de la Regidoria Ciutat del Coneixement de l'Ajuntament de Barcelona que molt amables ens han tornat a oferir, i quan sortia vaig creuar-me al passadís amb l'Alberto Fernández-Díaz, regidor del PP. Anava amb dos dels seus guardaespatlles i ell es veia molt petitet. Deu fer 1,60 m, més o menys com l'Aznar.
Em va mirar de dalt a baix i va posar cara d'espant, suposo que de veure algú amb fila d'ocupa al seu territori. No el vaig saludar, sinó que vaig saludar els guardaespatlles, molt més simpàtics que ell.
Quan el vaig veure vaig pensar en les recents declaracions acusant els anarquistes, els independentistes i els ocupes de totes les desgràcies que passen a Barcelona i a l'Ajuntament de promoure una "ruta de l'anarquisme" (que fa un any que ja no es fa) que atreu tots els anarquistes d'Europa que venen aquí a fer les seves malifetes. Ni una paraula de neonazis, evidentment.