2008-01-14

Servei (?) de correus

Avui he tornat a anar a correus (carrer Watt de Barcelona) després d'un temps sense anar-hi i m'he quedat parat de l'eficiència d'aquesta gent. El primer que m'he trobat és un senyor queixant-se que li havien canviat el pany de la seva bústia de l'apartat de correus. Es veu que si et caduca no t'avisen i canvien el pany. He estat a la cua durant 25 minuts mirant com es feia un gir postal a Bolívia. Interessantíssim, sobretot perquè el funcionari anava explicant en veu alta tot el que feia, els euros que volia enviar, l'import en dòlars, tot el que repassava, tot el que tornava a repassar per si de cas no havia anat bé, fins que al final es devia cansar i va trametre el gir.

Ara em tocava a mi, ja eren les 20:20 i tanquen a les 20:30. Em va donar un paper per a omplir i quan ja estava em va demanar els diners. Jo no en duia, no es pot pagar amb targeta (és clar que no!, va dir ell), li vaig dir que en tres minuts podia estar allà amb els diners i em va dir que no, que ja tancava i que tirava enrere l'enviament i que m'havia d'endur el paquet.

Demà aniré a un altre lloc, vés què hi farem. Fa uns tres mesos, hi vaig anar al mateix lloc i, apart de la ineficiència, no vaig trobar res més de dolent.

1 comentari:

Rafael Carreras ha dit...

Finalment, hi vaig tornar al dia següent i, després de llegir en veu alta totes les dades meves i del destinatari (incloent-hi el meu número de compte corrent) van cursar l'operació.