2006-03-14

Conferència a la UAB

Demà dimecres a les 18.00 h faig una xerrada a la UAB amb motiu de les primeres Jornades de Programari Lliure de la UAB. Com que són les primeres, tinc por que no estiguin massa preparades, clar que això també m'ha esperonat a apuntar-m'hi a fer la xerrada (si ho faig molt malament, tampoc no passa res, espero). Tenen l'horari en un wiki.
I també al wiki hi ha una pàgina de resum de la xerrada.
He penjat la presentació al servidor de Caliu. Es titula Llengua i Programari Lliure. No és gaire original, oi? És una xerrada suggerida per l'organització, suposo que la visió que tenen de Caliu és que som uns paios que ens dediquem a fer coses en català, tot i que jo considero que som uns paios/es que ens dediquem a promocionar i difondre GNU/Linux (en català, això sí).
És el primer cop que faig una xerrada, ja en tenia ganes, perquè quan veig segons qui fent-ne una, sempre penso que jo ho faria més bé. Ara ho demostraré, o no. :-)

Actualització: doncs sembla que no. :-( Això de fer xerrades és més difícil del que em semblava. Em vaig posar molt nerviós i no em van sortir les idees com em pensava que sortirien, vaig donar per sabudes moltes coses que no ho són, m'entrabancava, el discurs era confús,... semblava el Leo! :-) M'han gravat en vídeo, així que es podrà visualitzar el desastre a tot el món. Se m'han tret les ganes de fer-ne més.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Bona sort!

Rafael Carreras ha dit...

Gràcies.

Anònim ha dit...

Au va, exagerat, que tal com ho dius sembla un drama. :-) No vaig veure ningú que s'aixequés i marxés. I si al final hi havien preguntes, serà que t'escoltaven.

No t'escaquejaràs tan fàcilment de fer xerrades. ;-)