2005-04-22

...

M'ha respost molt amablement en Toni Miranda, traductor del Geeklog i webmestre de Geeklog català, agraïnt-me la revisió de la traducció. Inclourà el meu nom com a col·laborador. Dóna gust trobar-se gent amable i agraïda pel món.
He vist un anunci a la plaça cívica de la UAB d'un nou portal d'internet sobre el barri de Sants: barrisants.org. La seva idea sembla que és posar-hi notícies alternatives del barri i faran una xerrada per presentar-lo. M'agradaria anar-hi, però vés a saber si hi aniré: hi ha tants llocs on hi vull anar i al final no hi vaig...
Vull fer més Taiji. Crec que m'aniria molt bé i hauria de començar ja a practicar entre setmana, ni que sigui un sol dia, de moment. Encara haig de decidir-me pel parc de Joan Miró o el de l'Espanya Industrial. A més, em vull comprar un vano nou, metàl·lic; en vaig veure a la Marató de Taiji i em va agradar com anava, de fet, no es notava gaire diferència, però els moviments semblaven més forts. Me'l compraré per internet, a la web TaijiFinder que és més barat que al carrer Ferran de Barcelona, l'únic lloc on n'he trobat.
D'altra banda, també m'ha respost un noi interessat en Ubuntu i que es mirarà com fer la pàgina web d'Ubuntu en català i una llista de correu. El domini i l'espai web van a càrrec de Canonical, l'empresa que fa Ubuntu, i nosaltres hauríem de posar el temps i els continguts.
M'estic baixant la nova Mandriva 2005 Limited Edition, disponible, de moment només per als socis de Mandriva Club. A partir del primer de maig, estarà disponible als servidors habituals, el de Caliu entre ells, és clar.
Ha, ha, ara sento a la ràdio que Maragall vol ficar Catalunya a l'assemblea de països francòfons :-D. És boníssim! Llàstima que només els estats ho poguin fer, perquè allà hi ha països com el Vietnam, on el francès no és presissament ni la primera, ni la segona ni la tercera llengua, però que rep generosos ajuts gràcies a posar a la foto de l'imperi francès. A canvi, Maragall demana que França promocioni el català a llengua de segona divisió a la Unió Europea, què bé. Almenys, el Francesc estarà content, que quan li va donar per aprendre francès es va posar el Gnome en francès :-).
Faig servir un editor molt bo (i lliure) que es diu Notepad++ a la feina, on tot és Windows i és un fàstic, però gràcies a aquest programa, de vegades puc escriure alguna coseta als migdies sense haver-me d'endur el portàtil. Feina per a fer: traduir-lo.
He sentit a la ràdio que, segons un estudi americà, un lleuger sobrepés és més bo per a la salut que el que s'anomena pes ideal, de fet, és el que diu la sabiduria popular, així que res de nou fins aquí. Consultat un metge, aquest ha dit que no estàs en risc cardiovascular si no arribes a 102 cm de panxa per als homes o 88 per a les dones. Friso per a arribar a casa i mesurar-me la panxa. :-) Perquè la cosa deu estar per aquí...