2006-10-06

Més musiqueta

Avui sóc una mica més feliç.

M'he assabentat per LaFarga.cat, que un dels meus grups preferits, Conxita, en parlava a una entrada recent, treurà aviat el seu primer disc amb una llicència Creative Commons (probablement sigui la No comercial, però permetran l'obra derivada).

Diuen que "tothom ha de poder escoltar, reproduir, copiar i compartir lliurement la nostra música". Així anem bé. Són molt bons, tal i com vaig comentar, i em penso que es faran un fart de fer concerts. Això espero, almenys.

No ets enrotllat... Malament.
No ets gens graciós... Malament.
No tens molts amics... Malament.
Ni vesteixes de colors... Malament.

(de la cançó Malament, a la secció d'Exercicis del seu lloc web)

1 comentari:

Anònim ha dit...

iep

ara nomes falta que posin els mp3 en format .ogg també :P jo els i vaig enviar un email, pero encara no m'han contestat.