2006-08-18

Final de vacances

Després d'unes vacances dividides entre les colònies de l'esplai del nen (15 dies ficats en una cuina preparant menjar per a 90 persones) i Còrdova (15 dies sense fer gaire res), ja torno a treballar. També torno a traduir cosetes de l'FSFE que es veu que tenia pendents.
Ara que he entrat al blog veig que hi haurà una nova versió del programari privatiu de blogs de Google que permetrà les etiquetes, cosa que m'aniria bé per a poder incloure els meus comentaris al planeta.lliure.cat. També tinc l'opció de passar-me al servei de blogs que m'ofereix l'FSFE com a soci que sóc, però em fa mandra.
Actualització 2006-08-29: he descobert que es pot fer una migració sense problemes al WordPress 2.0. M'ho tornaré a replantejar tot, si el Francesc em fa cas i puc tenir un blog a Caliu, és clar. :-)