2005-08-04

Piscina

Després d'estar-nos tot el dia pintant l'entrada i el saló de la sogra, avui només farem uns retocs finals i a la tarda anem a la piscina, que encara no hi hem pogut anar. Ja en tenim ganes.
Poc a poc, em vaig assebentant del viatge que ens espera al Marroc: ara diu la Nuri que es veu que anem "una mica a l'aventura" :-) i que no se sap si haurem de dormir al terre (!). Em fa l'efecte que m'ha enganyat i no tinc gens de ganes d'anar-hi, clar que mai no n'he tingut, però mira. Diumenge marxem.
He dedicat una estona a fer un fons d'escriptori del Dia de la Llibertat del programari. Espero que agradi. A mi m'agrada i ja l'hi tinc posat.
Els altres membres de Caliu enllesteixen l'article sobre patents de programari per a la revista del DURSI. Jo no tinc gaire temps ni gaire ganes, i a més, crec que els altres en saben més i no cal que jo també hi sigui. De tota manera, a veure si demà em puc mirar l'esborrany que acaba d'enviar el Xavi.