2005-06-01

Taiji a la Ciutadella?

Diumenge, l'Evelyn em va parlar de canviar l'emplaçament de les classes de taiji amb vano a la Ciutadella, on hi té un altre grup, perquè a Montjuïc estem molt estrets. No m'agrada la idea en absolut. És cert que estem estrets, però podem anar a d'altres parts properes al parc Sapienses on s'hi està la mar de bé.
També va venir un mestre, el Fernando Llorente, per a anunciar-nos la "primera" exhibició de Wu-shu de Barcelona. Ja li van dir que ben bé no era la primera, perquè la marató de Taiji que organitza en Dom Sales ja fa anys que es fa, però va replicar que no només hi haurà Taiji, sinó que hi haurà Kung-Fu. Val a dir que a la marató de Taiji també n'hi ha... Total, que ho farà al poliesportiu de les Llars Mundet, dissabte dia 11, i hi haurà 800 participants en tres hores i tres pistes diferents. No sé com s'ho farà per a tenir tothom content, em fa l'efecte que no és un gran organitzador. Pel que he sentit, ara que el Wu-shu serà olímpic, es voldrà crear la Federació Catalana/Espanyola de Wu-shu i s'ha d'estar posicionat per si cau alguna cosa. Rumors...
L'Evelyn hi vol anar amb el grup de vano, però jo passo. Cada cop m'agraden menys les concetracions d'aquesta mena i ja en tinc prou amb els maratons de Taiji. També vol que hi anem a Vilassar de Dalt, a les festes majors, per a fer una exhibició, cobrant. Tampoc no ho veig gens clar.